AMP for WP logo alanı için bir değer gerekli

Merhaba arkadaslar (logo alanı için bir değer gerekli) wordpress AMP for WP eklentisi google searc consol da hata veriyordu,

benimde basıma gelen sorunu ve cozumu sizlerle paylasmak istedim, Sorun hakkında turkce kaynak olmadıgı icin bende cok ugrastım ama sorun duzeldi cok sukur.

logo alanı için bir değer gerekli
logo alanı için bir değer gerekli

Ben daha önce all in one seo kullanıyordum, ama cozumu yoast seo ile buldum, yukardaki kaynakda anlatıldıgı gibi

Yoast seo yukledikden sonra :

SEO > Search Appearance > Genel sekmesinden :

Görsel yukle diyoruz, kaydet.

Simdi bir test tapalım :

Yazıyı yayınladıgım tarihde hersey yolunda sorun duzeldi, umarım isinize yarar, Hepinize iyi bloglamalar :)))

Sorularınız varsa yorum bolumunden sorabilirsiniz.

Cevab buldugum url: TIKLA

GOOGLE AMP TEST : Tıkla

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eti Markasi Basari Oykusu

Mamografi Sonuç - Mamografi Sonucu Sorgula

hizbul bahr duası(dilek için)