Google Adsense Yeni reklam yerlesimleri

Bildigimiz gibi google dünyanın en iyi arama motoru ve Adsense ile yayıncıların iyi paralar kazanmasını saglıyor,

Bugun sabah Adsense reklam birimlerinde 2 tane daha yeni adsense yerlesik reklam birimi kullanmamıza olanak saglıyor peki bu reklam birimleri nelerdir biraz inceleyelim…

  1. Feed ici reklam

Özet akışlarınız icin yeni reklam birimleri

feed icin akışlardan birtanesini sectiginizde size yazılarınızla tam uyum saglaması icin eslestirmek icin edit sayfası açılacak.

Gerekli ayarları yaptıkdan sonra kaydet ve kodu al diyerek aldıgınız kodu sayfanızda uygun yere yapıstırabilirsiniz…

Feed Nedir?

Feed, ekranı kaydırarak göz atabileceğiniz bir içerik akışıdır. İçerik birbiri ardına tekrar eden ve birbirine benzeyen bloklar şeklinde gösterilir. Feed, editoryal seçki (ör. makale veya haber listesi) veya liste (ör. ürün veya hizmet listesi) şeklinde olabilir. Feed’ler, sayfanın herhangi bir yerinde gösterilebilir. Not: Feed içi reklamlarda kullanılan “feed” ifadesi, RSS gibi bir web sendikasyonu anlamına gelmez.

Aşağıda bazı feed örnekleri verilmiştir:

  • Ana sayfada yer alan ana feed (ör. haber feed’i)
  • Ürün veya hizmet sonuç sayfasında yer alan ana feed
  • Sayfada yatay feed
  • Yalnızca metin içeren feed

Sitenizin mobil cihazda ve masaüstündeki görüntüsü birbirinden farklı olabilir. Örneğin masaüstünde standart bir sayfa düzeni, mobil bir cihazda görüntülendiğinde feed’e dönüşebilir. Bu durumda, farklı ekran boyutları için ayrı Feed içi reklamlar oluşturabilirsiniz.

Feed içi reklam yayınlayabilmeniz için, feed’inizin genişliğinin 250 pikselden büyük olması gerektiğini unutmayın.

2.Yazı ici Reklamlar

 

Yazı ici reklamlarda Feed reklamlar gibi calısıyor. bunun icin YENİ REKLAM BİRİMİ / yazı ici reklamlara tıklayarak acılan panlelde gerekli ayarları yaptıkdan sonra reklamı istediginiz bölümde kullanabilirsiniz…

Yazı içi duyarlı reklam boyutu

Yazı içi reklamlar, duyarlı reklamlardır ve görüntülendikleri cihaza göre otomatik olarak boyutlandırılır. Yazı içi reklamın genişliği, her zaman içinde bulunduğu üst kapsayıcının (<div><iframe>, vb.) genişliğine eşittir. (Yazı içi reklamlarda genişliğin en az 250 piksel olması gerektiğini unutmayın.) Yazı içi reklamın yüksekliği AdSense tarafından otomatik olarak ayarlanır.

Yazı içi reklam birimlerinin performansını izleme

Reklam birimleri raporunu inceleyerek Yazı içi reklam birimlerinin performansını izleyebilirsiniz.

  1. Performans raporları sayfasına gidin.
  2. Reklam birimleri raporunu açın.
  3. Yazı içi reklam birimlerinizi seçin.
  4. Filtre‘yi tıklayın.Buradan Yazı içi reklam birimlerinizin performans verilerini görebilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eti Markasi Basari Oykusu

Mamografi Sonuç - Mamografi Sonucu Sorgula

hizbul bahr duası(dilek için)